(১)৬ৰ পৰা ১৪ বছৰৰ সকলো শিশুকেই উচ্চ মানসম্পন্ন প্ৰাথমিক শিক্ষা প্ৰদান কৰা।
(২) বঞ্চিত আৰু লৈংগিক ব্যৱধান নোহোৱা কৰিবৰ কাৰণে বিদ্যালয় ব্যৱস্থাপনাত সমাজৰ সক্ৰিয় অংশগ্ৰহণ।
(৩) শিশুসকলৰ আধ্যাত্মিক আৰু মানসিক সম্ভাৱনীয়তাৰ উন্নয়নৰ কাৰণে ওচৰৰ প্ৰাকৃতিক পৰিবেশৰ সৈতে পৰিচয় কৰাই দিয়া।
(৪) মূল্যভিত্তিক শিক্ষাক অনুপ্ৰাণিত কৰিবৰ কাৰণে শিশুসকলক কেৱল স্বাৰ্থপৰ হৈ কাম কৰাৰ পৰিৱৰ্তে ইজনে- সিজনৰ লগত মিলি ভাল কামৰ কৰিবৰ বাবে সুযোগ প্ৰদান কৰা।
(৫) প্ৰাৰম্ভিক শৈশৱ কালৰ যতন আৰু শিক্ষাৰ গুৰুত্ব উপলব্ধি কৰা আৰু ধাৰাবাহিক হিচাপে ০-১৪ বছৰ দেখায়।